Garantija
Garantijas noteikumi
Garantijas servisa kontaktinformācija
E-pasts: atbalsts@imeitech.lv
Telefons: +37126452288
Garantijas serviss ir garantijas nodrošināšana SIA IMEI piegādātajiem produktiem.
Lai pieteiktu garantiju, aizpildiet Garantijas pieteikumu un sūtiet to uz e-pastu: atbalsts@imeitech.lv . Pieteikums tiks izskatīts un divu darba dienu laikā, atbildi nosūtīsim Jums uz e-pastu.
Atbildē tiks norādīts, kurā servisa centrā ir jāvēršas garantijas saņemšanai.
Garantijai apstiprināto produktu nosūti uz adresi, kas tiks norādīta Garantijas pieteikuma apstiprinājumā.
Uz iepakojuma jānorāda garantijas pieteikuma numurs.
Ja produkts tiks nogādāts pirms garantijas pieteikuma apstiprināšanas vai bez pieteikuma numura, produkta pieņemšana tiks atteikta.
Nosūtot produktu, tam jābūt pilnā komplektācijā un ražotāja iepakojumā. Ja ražotāja iepakojums nav pieejams, produkts var tikt iepakots arī citā - transportēšanai piemērotā, iepakojumā.
Pirms nodot iekārtu remontam servisa centrā atslēdziet ierīci no aktīviem kontiem un noņemiet paroli.
Saņemot produktu, tas tiks pārbaudīts.
Ja testa rezultātā defekts tiks konstatēts, tad prece tiks salabota, apmainīta pret līdzvērtīgu vai labāku vai tiks izrakstīts kredītrēķins, vai atgriezta nauda.
Ja testa rezultātā defekts netiks konstatēts, tiks izrakstīts testēšanas pakalpojuma rēķins 20 EUR apmērā (bez PVN) un produkts tiks atgriezts atpakaļ.
Garantijas process var aizņemt līdz 30 dienām no produkta saņemšanas brīža.
Gadījumā, ja produktam tiek konstatēts mehānisks bojājums vai cita veida apstākļi, uz kuru pamata tiek atteikta garantijas apkalpošana, tad ārpus garantijas remonta iespējas un termiņi tiek atrunāti atsevišķi.
Produktu, kas ir nomainīts vai garantijas atteikuma dēļ tiek atgriezts, tas tiks piegādāts uz garantijas pieteikumā norādīto piegādes adresi.
Garantija nav spēkā šādos gadījumos:
Produkts nav iegādāts no www.imeitech.lv ,
Produktam beidzies garantijas termiņš (garantijas termiņš tiek aprēķināts no produkta pārdošanas brīža, jeb no rēķina izrakstīšanas datuma. Garantijas periods tiek norādīts rēķinā balstoties uz ražotāja norādīto garantijas laiku),
Produkts nav piegādāts ražotāja noteiktajā komplektācijā,
Produktam vai tā iepakojumam redzami mehāniski vai šķidruma radīti bojājumi,
Produkts lietots neievērojot ražotāja norādītos lietošanas noteikumus,
Produktu ir remontējusi vai modificējusi persona, kas nav pārdevēja vai ražotāja autorizētā servisa centra pārstāvis,
Precei ir garantijas plombu, Sērijas vai IMEI numuru bojājumi,
Ja iekārta ir netīra vai tai ir korozijas pazīmes.